4.67 out of 5
4.67
3 reviews on Udemy

צילום וידאו והקמת ערוץ ביוטיוב

דרכים לקדם את הוידאו העסקי שלך ביוטיוב
Instructor:
Yariv Guy
93 students enrolled
הקמת ערוץ יוטיוב

צילמנו את הקורס לבעלי עסקים ואנשים פרטיים שעדיין לא הקימו ערוץ יוטיוב לעסק או אנשים שמעוניינים להתחיל במסע בצורה נכונה.

אם אתם מתעניינים בשיווק בסרטונים או בקידום הסרטונים בגוגל, פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי, תהיה התחלה טובה. במיני קורס הזה אני משתף אתכם צעד אחר צעד בכל השלבים של פתיחת ערוץ יוטיוב, העלאת סרטון, עיצוב הערוץ ואפילו כמה טיפים לקידום אורגני יעיל של הערוץ והסרטונים.

לכן לפני שאתם מחליטים לפתוח ערוץ יוטיוב, תשאלו את עצמכם, האם באמת יש לכם בין שעה ל-5 שעות ביום לתת לערוץ. פגשתי לא מעט לקוחות שעבדו קשה בהקמת הערוץ, אבל פשוט התייאשו באמצע הדרך. צריך לחשוב על זה במלוא הרצינות אם אתם לא מסוגלים להשקיעה בצילום, עריכת סרטונים וקידום הערוץ, אולי כדאי לוותר חבל שתבזבזו את הזמן. אפשרות נוספת לתת לאדם חיצוני להפעיל לכם את הערוץ.

בכל מקרה, שיתפתי בקורס אתרים וציוד מומלצים מניסיון אישי שיכול לחסוך לכם זמן רב וכסף. בקורס אתם עוברים שלב שלב מפתיחת הערוץ ועד להקמתו במידה וישנן שאלות ניתן לשלוח הודעה בכל עת ואנחנו נשמח לנסות לעזור לכם. הקורס מתאים לבעלי עסקים אך גם לאנשים פרטיים שמעוניינים להתחיל ולוג או לצלם חוויות כאלבום דיגטליי. אשמח אם תשתפו את הערוץ שיצרתם בדשבורד הקורס שלנו וכמובן נשמח לענות על שאלות יאאלה בהצלחה

ניפגש אונליין

Share it with friends
You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
4.7
4.7 out of 5
3 Ratings

Detailed Rating

Stars 5
2
Stars 4
1
Stars 3
0
Stars 2
0
Stars 1
0
16a4ec57b609066b0047797f7f1927fe
30-Day Money-Back Guarantee

Includes

1 hours on-demand video
Full lifetime access
Access on mobile and TV

Featured Ad

You might like

You might like

צילום וידאו והקמת ערוץ ביוטיוב
Price:
Free